Pagalba

Kontaktai

Visada laukiame Jūsų pageidavimų ir siūlymų.
Brigita
Telefonas: 8 5 279 05 02
El. pašto adresas: info@tamo.lt

Pagalba

Apie iškilusias problemas galite pranešti skiltyje „Kontaktai“ nurodytais būdais. Esant galimybei, prašome Jūsų pateikti kuo daugiau informacijos apie iškilusį nesklandumą. Detalūs ir informatyvūs pranešimai padeda mums greičiau nustatyti ir spręsti susidariusias problemas. Todėl prašome Jūsų atkreipti dėmesį į žemiau pateikiamas rekomendacijas.
Geriausia apie sistemos veikimo netikslumus mums pranešti elektroniniu paštu. Tokiu būdu pateikti klausimai nepasimes tarp daugybės darbų, kuriuos šiuo metu atliekame. El. paštu pateiktus klausimus mes perskaitome iš karto ir stengiamės reaguoti taip pat operatyviai, kaip ir į telefono skambučius. Jei įmanoma, laiške pateikite savo kontaktinę informaciją, kad galėtume su Jumis susisiekti ir pranešti apie galimus problemų sprendimus arba pasitikslinti aplinkybes. Taip pat galite skambinti nurodytu telefonu (-ais).
Svarbiausia informacija apie iškilusias klaidas:
  1. Situacija - neilgas iškilusios situacijos aprašymas, klausimai, pasiūlymai. Ko nepavyksta atlikti? Kokius veiksmus atlikote prieš pastebėdami klaidingą sistemos veikimą? Kuri vaizdo vieta atrodo netinkamai?
  2. Adresas - nurodykite interneto naršyklės adresą, kai pastebite klaidą. Paprastai jis būna pateikiamas lango viršuje, pavyzdžiui, https://sistema.tamo.lt. Pavyzdys.
  3. Jūsų kontaktinė informacija - Jūsų duomenys bus naudojami tik iškilusios problemos sprendimo klausimais.
  4. Ekrano vaizdas - trumpas aprašymas, kaip padaryti ekrano vaizdą, pateiktas žemiau. Nebūtina pateikti ekrano vaizdo su įprastiniu klaidos pranešimu „Įvyko klaida“ (pavyzdys). Tokiu atveju naudingesnis būtų prieš pat klaidos pranešimą buvęs vaizdas.
  5. Naršyklės versija - trumpas aprašymas, kaip sužinoti savo naršyklės versiją, pateiktas žemiau. Populiariausios naršyklės: Mozilla Firefox, Google Chrome, Internet Explorer 9, Internet Explorer 8, Safari, Opera, Internet Explorer 7, Internet Explorer 6.

Kaip padaryti ir atsiųsti ekrano vaizdą?

  1. 1. Paspauskite klaviatūros mygtuką „Print Screen“ („Print scr“ ar pan.).
  2. 2. Atsidarykite paveikslėlių apdorojimo programą (pavyzdžiui, Paint, kurią galite rasti Start meniu juostoje).
  3. 3. Įterpkite ekrano vaizdą į paveikslėlių apdorojimo programą vienu metu paspausdami mygtukus Ctrl ir V.
  4. 4. Išsaugokite ekrano vaizdą į failą (meniu punktas „File“, tada „Save as“).
  5. 5. Prisekite išsaugotą failą prie siunčiamo pranešimo.

Kaip sužinoti naršyklės versiją?

Internet Explorer
  1. 1. Mygtukas „Įrankiai“ (angl. „Tools“) arba Alt + X .
  2. 2. Meniu punktas „Apie Internet Explorer“ (angl. „About Internet Explorer“).
  3. 3. Laukelis „Versija“ (angl. „Version“).
Mozilla Firefox
  1. 1. Meniu punktas „Pagalba“ (angl. „Help“).
  2. 2. Meniu punktas „Apie Firefox“ (angl. „About Firefox“).
  3. 3. Atidaromame lange pateikiama naršyklės versija .
Google Chrome
  1. 1. Mygtukas .
  2. 2. Meniu punktas „Apie Google Chrome“ (angl. „About Google Chrome“).
  3. 3. Atidaromame lange pateikiama naršyklės versija .
Opera
  1. 1. Meniu punktas „Pagalba“ (angl. „Help“).
  2. 2. Meniu punktas „Apie Opera“ (angl. „About Opera“).
  3. 3. Laukelis „Versija“ (angl. „Version“).